tisdag 2 augusti 2011

Augusti


Det är redan Augusti! Härliga varma kvällar har jag njutit av och ser fram emot fler! För jag har ju 1,5 veckas semester kvar när jag jobbat den här veckan och ett par dagar nästa vecka! Augusti brukar även betyda kräftskiva ;-)

Tråk-blogg har det här varit under sommaren men nu blir det nya tag. Tror jag. Jag har iallafall maskat av en kofta, en mössa och en filt som ska skickas till Värma liten. Ytterligare en kofta och en filt är på G, bild kommer när allt är klart.

Bilden är från Langhammars raukområde på Fårö, ett riktigt smultronställe för mig. Helt fantastiskt ljus och vackra raukar och stenar. Jag skulle kunna strosa runt där en hel dag tror jag. Sitta och titta på havet och filosofera.

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Vissa perioder passar sämre för bloggning, så är det ju. Viktigast är att man samlar krafter inför vintern!
Underbar bild!

Monica sa...

Precis, så är det! Och det har jag gjort, samlat krafter.