onsdag 17 augusti 2011

Skolstart

Idag var det dags för lillebror att börja skolan. Han har i flera dagar sagt att han "inte är beredd" att börja skolan men det var inga problem att gå upp i morse. Men ganska pirrigt var det..... Storasyster tog hand om lillebror under den gemensamma samlingen, det värmde mitt hjärta. Särskilt som de har bråkat så in i vassen den här sommaren!
Det ska bli skönt att bara lämna och hämta barn på ett ställe, synd att det är lite långt bort och framförallt alldeles för trafikerat på vägen dit.
Ikväll ska jag virka en Hjärtekatt, tänkte jag. Med god hjälp från My, som kommer snart, hoppas jag att jag kan komma igång iallafall!

2 kommentarer:

myzpyz sa...

dom e söta, dina busfrön :)
tack för en trevlig kväll!
kraMyz

lillan sa...

Vilka fina barnbarn jag har. Kramar!!