tisdag 23 augusti 2011

Sjuk?

Ont i huvudet, halsen och kroppen. Är det inte för tidigt på hösten för att bli förkyld?
Eller så är jag bara trött. Var på planeringsdag med mitt nya jobb igår, jätteroligt! Trevliga människor, jag trivs redan. Synd att det bara är 25%, resten av tiden är jag på mitt gamla vanliga jobb. Eller, min gamla vanliga arbetsplats men med lite andra arbetsuppgifter.

Hur det går med virkningen? Ja joooo det gick bra när My var här. Efter det har jag stickat hysteriskt på en födelsedagspresent så det har inte blivit något virkat. Men imorgon kanske!

1 kommentar:

Cecilia sa...

Nä, det är inte för tidigt...Sonen är sjuk, jag tycker det svider bakom näsan och maken är håglös idag, det är nog första tecknet för hans del! :-)
25% av något nytt och trevligt är ju bättre än inget, hoppas du kryar på dig och att de 25 månde växa till sig! :-)