fredag 18 november 2011

Halskrage


Varm och gosig halskrage, typ cowl. eller näe mer som en gammaldags fusk-krage. Stickad i garn som jag tror är Manos av något slag, det är köpt på rea på Syfestivalen för några år sedan, då var namnet på etiketten bortklippt, och stickor 8. Den har också varit klar några dagar, för den gick ju supersnabbt att göra!

Jag mår ok efter dagens operation. Jag fick komma in bland de första och det var skönt; att slippa vänta. Eftersom jag är smått odräglig utan frukost passar det dåligt att behöva vänta på operation..... Det gör ont nu förstås och så är jag trött, sov 2 timmar när jag kom hem. Lite smålullig av smärtstillande också :-)

3 kommentarer:

myzpyz sa...

finfin o gosig :)
skönt att op gick bra!
kraMyz

Anonym sa...

Fin krage! Hoppas det går bra med axeln nu!
Miastickar

Anonym sa...

Tack!/Monica