torsdag 21 oktober 2010

Trötter


Det är lite tröttsamt nu, det mesta. Eller rättare sagt så är jag trött, större delen av min vakna tid. Det brukar bli bättre men just när det börjar bli mörkt om mornarna är jag såååå trött. Trots över 8 timmar sömn. Jag är fullt frisk (till skillnad mot 3/4 av familjen) och tränar hyfsat så det borde snart gå över.

Men när man är trött har man ingen riktig lust att göra någonting, inte ens att sticka! Det blir några slöa varv på Travelling woman och på sonens sockar och någon enstaka gång vantarna på kvällarna innan jag kollapsar i sängen. Jag är torr om händerna nu också, så där så att garnet fastnar (jo det är sant) och det gör också att det tar emot lite att sticka. Dags att köpa handkräm kanske?

3 kommentarer:

garnlivet sa...

Handkräm på vintern är ett måste för mej. Men det gäller att hitta en sort som verkligen gör nytta på händerna och inte kladdar av på allt man tar i, stickningen t ex !

Monica sa...

Har du tips på någon bra handkräm??? Jag har kört med Apoliva men är inte helt nöjd.

garnlivet sa...

Jag använder lite olika, just nu är CCS vårdande handkräm från Apoteket en favorit.