onsdag 12 oktober 2011

Sexårskalas!

Sonen fick en Blixten McQueen-tårta! Typ. Vi var inte särskilt nöjda för den liknar egentligen inte Blixten särskilt mycket, men god var den!
12 gäster kom det på kalaset som förflöt med lekar, godis och bus. Alla var trötta och nöjda efteråt. Jag var nog tröttast; simskola 8.30, sedan direkt till skolan där det var fixardag, direkt därifrån till kalas-lokalen, städa lokalen efter kalaset (maken åkte iväg på egen match), hem och plocka undan och göra middag. Sedan var jag så speedad att jag packade ett par flyttkartonger och städade ett par skåp innan jag rasade ihop i sängen. Tur att man får gå till jobbet och vila sig lite ;-)

2 kommentarer:

Stick-smurf sa...

Igår fick jag paket! TACK för superfina strumgarnet! Chokladen har jag redan mumsat upp...
Och vilken trevlig blog du har, hit kommer jag att återvända.

/Linda

Monica sa...

Kul att du gillade paketet! Jag försöker titta på din blogg men får bara upp din profil...