fredag 20 april 2012

Oj en liten blogg-paus

Vet inte vad som hände men några blogg-inlägg har inte blivit skrivna sista tiden iallafall... Det har varit lite mycket bara. Egentligen borde man blogga varje dag för det känns som att ju oftare man bloggar ju mer har man att skriva om! Kanske ska utmana mig själv att göra det. Någon gång. Just nu är det inte läge.

Jag har varit på konferens torsdag-fredag och fått mycket att tänka på. Funderar väldigt mycket just nu på hur jag vill ha det med mina jobb. Det jag började i höstas är inte så stimulerande samtidigt som det händer väldigt mycket på mitt andra jobb, både roligt och jobbigt (mest roligt). Jag har bestämt mig för att fundera fram till sommaren och ta ett beslut då.

Förra helgen jobbade jag med Snorlax, som den ena Pokemon-figuren heter. Det har blivit kropp och huvud hitills och faktiskt inga svårigheter ännu så länge (peppar peppar...). Resten ska jag försöka göra i helgen!

Inga kommentarer: