måndag 25 juni 2012

Semesterarbete

I torsdags åkte vi norrut och har firat midsommar här med min släkt. Fast min första semesterdag är egentligen idag. Och vi har jobbat hårt idag, hela familjen. Fast vissa mer än andra :-)
Fast till mitt försvar så har jag tvättat, vikt och strukit.


På eftermiddagen åkte vi in till schtaaaan för att bada på Vitbergsbadet. Vågmaskinen var trasig, vilket inte gjorde något alls. Det blev lite nostalgi för mig, jag jobbade här fyra somrar i rad när badet var nytt! Det var sig precis likt förutom nya vattenrutchkanor. Det satt t.o.m kvar en skylt till bastun som jag tillverkade då när det begav sig. Det var skönt att bada när solen var framme men blev fort kallt när den gick i moln.
 Efter badandet åkte vi till Stigs café, en riktig klassiker, och fikade.

Till sist ett midsommarhopp från kusinerna!

1 kommentar:

myzpyz sa...

ser härligt ut :)
här regnar det... el igår öste det ner, än har det inte regnat idag men det är gågrågrågrå...
kraMyz