tisdag 27 november 2012

Min tröja är (nästan) klar!

Klar! Nu fattas bara att fästa några trådar, och sy fast knapparna! Just det, måste köpa knapparna också. Det gick rätt så snabbt att sticka den här, särskilt som den legat och vilat i korgen av och till. Mer detaljer kommer när den är helt klar!
När nu det blir, jag är hemma med förkylning och eländiga luftrör så jag sitter mest i soffan. Inte helt fel när det är grått och regnigt ute, och att sticka, läsa och se på film funkar bra.
Jag tror inte att det är en slump att jag fick ont i halsen i lördags eftermiddag, den första lediga dagen på väääääldigt länge. De där bassiluskerna brukar ju passa på när man slappnar av.








Sonen gillade tröjan och ville prova direkt :-)


2 kommentarer:

myzpyz sa...

oh va fin :)
krya på-kramar

Monica sa...

Tack! Jag vilar och dricker hinkvis med te...