lördag 5 juni 2010

No news are god news


En liten blogg-paus blev det visst. Jag hinner inte så mycket på veckorna, varken sticka eller blogga! Visserligen var jag ledig i torsdags men då var jag ute i stort sett hela dagen, det var ju kanonväder som lämpade sig för pocketbok och raklångt läge i bikini :-)

Jag har varit dålig på att komma ihåg att ta med kameran också, det blir ju liksom lite roligare inlägg med foton.

Mest stickar jag på den beställda sjalen, vill bara att den ska bli klar så att jag får loss stickor och kabel till koftan jag vill göra! Jag har börjat på några nya stickningar också men inget som blivit klart. Som sagt, koftan lockar liksom ett par andra projekt....

Jag håller på och gör klart garn&choklad bytet också. Och har hittat lite nya sorters choklad, eller de kanske inte är nya utan jag har nog bara inte tittat så noga. Ginger lemon i mörk choklad låter väl gott! Eller med tranbär! Jag har fegat för choklad med chili men nu tror jag att jag är redo ;-) Och både mörk choklad och chili ska ju vara nyttigt.

Inga kommentarer: