onsdag 30 december 2015

Knit a long

Jag har anmält mig till en MKAL, ja en mysterie-knit-a-long som heter "Et ventyrligt mysterium". Det är via Ravelry och det ska bli vantar! Jag har aldrig varit med på någon KAL förut och jag tänker att det borde vara ett bra sätt att boosta min sticklust! Den har verkligen inte varit på topp under 2015, även om jag såklart stickar hela tiden.

Det är lite spännande att välja förger på garnet när man inte vet hur det ska se ut! Jag utgick från två nystan jag hade köpt för länge sen, ett grått och ett vinrött, hittade sen ett mörkare grått och köpte ett ljusrosa, ett senapsgult och ett blått (petrol?). Vi får väl se hur det blir, den 1 januari kommer första delen!

1 kommentar:

Cecilia sa...

Du har i alla fall fina färger så vad det än är för mönster borde det bli vackert!