fredag 7 januari 2011

Årets första FO!

En sådan här mössa tvärstickade jag, eftersom jag var bjuden på födelsedagskalas och inte hade en aning om vad födelsedagsbarnet önskade eller behövde. Mössor kan man inte få för många av.... I all hast glömde jag att fota mössan. Den är gjord i mörkgrå och grön Drops Karisma. Mottagaren blev mycket nöjd!
Bilden är lånad från Garnstudio.

Jag har varit ledig idag, skönt med 4 dagar till efter hela 3 dagars arbete! Det är nästan så att man blir arbetsskygg... Företaget jag jobbar på har blivit uppköpta av ett större företag, intressant att se vad som händer nu när de tagit över i år. Det har varit ett bra ställe att jobba på, jag har varit där över 11 år nu, jag hoppas bara att det inte blir sämre. Jag har ju haft funderingar på att söka annat jobb men sedan kändes det bättre i höst, iom vissa förändringar. I vår återgår det till det "vanliga" igen, får väl se hur det känns då.

Jag har nystat garn och stickar på provlapp nu till min kofta! Min mentor är bortrest så om det blir krångel får jag vänta lite...

Inga kommentarer: