lördag 3 september 2011

Lördags-stök

Städning, strykning, pyssla om surdeg och plantor och så stickning ägnar jag mig åt denna lördag. Snart blir det en löp-tur. Lite trist är att jag i vardagens rutiner inte riktigt fått in träningen, min egen alltså. Det blir förhoppningsvis bättre när alla föräldramöten och uppstarts-evenemang och annat som måste äga rum så här års är avklarade. Använder dagen för att hämtar andan inför kommande veckor, när jag ska jobba heltid (har inte gjort sedan lillebror föddes eftersom maken har haft svårt med hämtningar och lämningar och jag gärna vill träffa barnen innan de är för trötta), börja på nytt jobb och få nygamla arbetsuppgifter på mitt vanliga jobb, starta igång simskolan och lite annat. Just det, maken åker bort 2 veckor i september också.

Sitter och äter sådana här, egentligen inte goda men begärliga:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du verka rha fullspäckat schama ett tag, då kan man behöva något begärligt! :)
Miastickar

Sanna sa...

Mer än jag som har ett fullspäckat schema ser jag. Skönt att få ladda upp lite innan då med något begärligt.