tisdag 26 februari 2013

En riktig turdag!

Vaknade alldeles för tidigt idag och var för stressad för att somna om. Ingen bra start på dagen. Men sen blev det en toppendag! När jag kom till jobbet var det ett återbud som gjorde att stressen sjönk. Och sedan vid lunch hade jag fått ett mail där det stod att jag hade vunnit ett presentkort 150:- på "min" garnaffär! Efter kursen jag gick i höstas så var man med i utlottningen av två presentkort om man fyllde i en utvärdering. Och så fick jag det ena presentkortet, och det passade ju bra eftersom jag ändå hade planerat att åka dit idag (det blev inte i helgen)!
Och på vägen dit ser jag att jag fått ett meddelande på Facebook från en bekant (en mamma till ett barn på sonens dagis som jag brukade prata löpning med ibland). Hon hade två biljetter till Bruce Springsteen i maj och undrade om jag ville köpa dem för hon kunde inte gå. Hurra! Det ville jag såklart!

Och så började ju bokrean idag! Men så långt kom inte jag idag.

Inga kommentarer: