torsdag 25 februari 2010

Sååå kääär..

Jag var på Syfestivalen i söndags med U, vi skulle väl egentligen inte ha något speciellt någon av oss. Men visst kom vi hem med garn. Jag förälskade mig i det här garnet, Miski, jag stod en lång stund och gosade och försökte febrilt komma på något stick-projekt. Eftersom jag försöker spara pengar för att kunna köpa garn i Chile lyckades jag faktiskt motstå att köpa det. Men det går att köpa på nätet så det är aldrig för sent...
Det här fick jag med mig hem (bilden vill inte vrida sig åt samma håll som jag vill):

Det rosa ska bli en sjal som ska ges bort, Zauberball vet jag inte riktigt vad ska det ska bli men det är ju så fint... och det grå och röda ska bli en tröja till mig. Jag köpte också ett garn som jag skickat i garn&te bytet. Av bara farten fick jag lite extra rabatt på ett ställe bara för att jag var med U,tusen tack :-)

Imorgon börjar sportlovet, dagis är stängt så jag ska vara hemma med båda barnen. Maken har åkt till Dalarna idag och ska skida sina 3 mil i morgon. På lördag drar vi norrut för några dagar hos släkten!

Inga kommentarer: