onsdag 23 februari 2011

Jag stickar ugglor

Jag har ingen aning om hur det gick till att Blogspot publicerade 2 rubriker. Ser mycket märkligt ut, och jag har heller ingen aning om hur jag ska ta bort de här 2 inläggen så det får väl vara så...

Jag tok-stickar en ny mössa till mig för jag har ju fortfarande ingen varm mössa! Det är mössan who? i Heavens hand. Det går ganska snabbt fast jag fattade först inte hur kablarna skulle göras. Men YouTube hade svaret, hurra vad smidigt det är! Jag använder inte YouTube särskilt ofta men just för stick-tekniker är det ovärderligt! Mina kablar blir inte jättetjusiga men jag räknar kallt med att det nog blir snyggare när mössan är klar.
Ok, måste sticka vidare i racer-fart!

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Jo, kylan lär väl bli kvar så en mössa är nog bra att ha! Jag har sett de där ugglorna förut, de är så gulliga, perfekt på mössa!
Ibland gör Blogger skojiga saker... Om du vill ta bort de tomma rubrikerna så kan du gå in på Instrumentpanelen, där du hamnar när du loggar in och sedan klicka på Redigera inlägg (precis bredvid rutan Nytt inlägg)Då får du upp alla inlägg, markera med bock längst till vänster och klicka Radera längst till höger!

Monica sa...

Tack Cecilia! Jag lär mig nya saker hela tiden :-)