tisdag 2 juli 2013

Jag fyndar?

Jag har rensat lite i mitt gamla flickrum hos mamma (numera sovrum för min familj när vi är här) och idag fick jag ögonen på den här vasen. Den kommer från min farfars hem och jag tycker egentligen inte att den är särskilt fin. Men så fick jag se den lilla klisterlappen som satt längst ner på sidan: "Lisa Larson Design". Snabb koll på hemsidan visade en signatur som ser ut som på klisterlappen men designen på vasen liknar inte riktigt det som hon är mest känd för. Så jag mailade dit och bad att få skicka bilder och fick svar att det går bra. Nu har jag mailat bilderna, spännande att se om det är en "äkta" vas.

Hos farfar fanns även en randig katt som jag är ganska säker på är av Lisa Larson. Men varken mamma eller jag kommer ihåg vart den tog vägen, troligen har min faster den.

Inga kommentarer: