måndag 1 juli 2013

Semesterbilder

Sedan vi åkte hemifrån för 1,5 vecka sedan har vi bland annat....

 ... varit på konfirmation ute i det fria,

 ....firat midsommar i fantastiskt väder,

 .....badat alldeles ensamma på en lång härlig sandstrand,

 ...legat i sköna säng-gungan på mammas altan,

 ....spelat vår årliga minigolf-turnering på campingen,

... och jag har varit på återträff med gamla simmar-vänner!

Först igår tyckte jag att jag började känna mig som mitt vanliga jag igen. Jag har varit trög i både tanke och kropp sedan semestern började. Det var nog med andra ord välbehövligt med ledighet. Stickat lite har jag gjort, särskilt på bilresan hit. Vår semester börjar alltid med att vi bilar till mamma innan midsommar och då lyssnar vi på en deckare i bilen. Och jag stickar när jag inte kör!

Inga kommentarer: