söndag 18 augusti 2013

En vecka i idrottens tecken

Det blev en ganska konstig vecka; planen från början var att sonen skulle gå på fotbollsläger (dagtid) och dottern på handbollsläger (dagtid) och jag skulle sköta logistiken och sedan mitt på dagen ha det skönt. Men dottern kom först inte med på lägret så på måndagen var hon och jag hemma. Sedan på tisdagen ringde de och sa att hon kunde hänga på. På onsdagen var hon dålig i magen och hemma igen. Samtidigt som sonen började bli sliten av allt fotbollsspelande. Så honom fick jag hämta tidigt på onsdagen. På torsdagen krävde båda barnen att bli hämtade tidigt. Men på fredagen blev det egen tid för mig!

Sen ikväll var det Midnattsloppet! För mig var det femte året, maken sprang för sjätte gången. Jag sprang helt utan pulsklocka eller löp-app så jag hade ingen aning om vilket tempo jag höll. Men det gick drygt två minuter snabbare än förra året, kul!

Nu laddar maken och jag för halvmaran i september, i år ska det bli av!

Inga kommentarer: