söndag 18 oktober 2009

En award!



Jag har fått en award från Ulrica, tack! Jag har sett andra bloggar där det har fåtts awards men jag har aldrig riktigt fattat hur det hela har gått till. Så jag fick ringa Ulrica och fråga... Så här kommer 10 saker om mig:

1. Jag har varit Norrlandsmästarinna i simning.

2. Jag gillar inte surströmming trots mitt ursprung; jag avskyr surströmming.

3. Frysa är det värsta jag vet och just därför verkar jag alltid vara kall om händerna. Men som de säger, kalla händer och varmt hjärta :-)

4. Morgonmys med sängen full av varma gosiga barn (mina egna) tycker jag väldigt mycket om!

5. Jag läser snabbt, riktigt snabbt. Praktiskt!

6. Jag älskar katter, har haft flera men insett att jag är allergisk..

7. Min absoluta favoritstad i världen är London, fast om man ska vara ärlig är jag nog ganska förtjust i hela UK och det engelska språket.

8. Jag skulle vilja äga en bunad (norsk folkdräkt).

9. Jag är en dålig förlorare.

10. Chokladoman, jag kan äta pinsamt stora kvantiteter choklad.
Jag skickar utmärkelsen vidare till Åse!


Annars så är det en strålande höstdag idag! Vi ska bege oss till 4H gården efter lunch.

1 kommentar:

MammaPuhStickar sa...

Tack för awarden! Den kräver lite tankeverksamhet.