söndag 18 oktober 2009

kamolini

Den här bloggen heter kamolini, det är första bokstäverna i våra namn i familjen som maken och jag lekt med och satt ihop till ett typ italienskt efternamn. Det var svårt att hitta på ett fyndigt namn till bloggen. Jag valde bort stickning i namnet för det kommer inte bara att handla om stickning även om det är ganska mycket om det... Jag stickar för sakta för att det skulle kunna bli en hel blogg om det!
Fotot är taget idag på förmiddagen, promenad vid Trekanten. Vilken härlig dag! På eftermiddagen blev det långpromenad till 4H-gården och sedan till ett mysigt café och fika. Barnen + en kompis gick nog dubbelt så långt som vi vuxna, ut och in i skogen och över stock och sten!
Jag stickar på med sjalen, tänkte sätta mig med den strax. Hoppas bara att jag inte är för trött så att det blir missade omtag (en klassiker....)!

Inga kommentarer: