söndag 6 september 2009

Färdigkonfererad

Puh! Jag har varit på konferens först 2 dagar med jobbet och sedan 2 dagar med simlärarna. Känner mig helt tom i huvudet, undrar om jag verkligen lärt mig något de här dagarna ;) Det har varit kul iallafall, med jobbet var vi på Häringe slott, jättevackert. Jag sprang ca 7 km på torsdagen, sedan var det bastu och bad i havet (16-17 grader ungefär).
Så det har inte blivit just något stickat. När jag kom hem på fredagen var maken och jag på teater; "Vem är rädd för Virigina Wolf" - rekommenderas! Igår blev det några varv på rosa koftan. Jag håller på med ena framstycket, det andra är klart liksom bakstycket. Jag är lite trött på den och tror att den ska få vila lite.... är sugen på att sticka en Swallowtail sjal. På torsdag blir det stick-café här i vår lokal och då passar det bra att börja med den när det finns experthjälp i närheten!

Inga kommentarer: