onsdag 16 september 2009

Snor

Snor snor i hela huvudet...kan inte tänka ordentligt! Verkligen konstig förkylning, just som man kände sig bra blev man sämre än innan! Dottern är precis lika snorig hon och hostar dessutom ikväll.
Fast annars har vi haft en kul kväll, L:s kompisar F och S var här och barnen hade pyjamasparty! Jag har aldrig sett morötter och gurka försvinna så fort, bara för att det var dipp till!
Stickat har jag knappt hunnit, det blev några varv bara på Karius-sjalen. Tror faktiskt att den kan bli riktigt snygg med ränder i olika bruna nyanser! Jag önskar att jag stickade snabbare för nu behöver dottern en kofta också , och min basker som jag tänkte ha i höst som ligger och väntar.. och de andra 17 planerade projekten! Och så de tilltänkta julklapparna till släkt och vänner... Hjälp! Jag måste ta tjänstledigt!

Inga kommentarer: